Historien bakom denna parfymen



Denna parfym har en rolig story. Idag kliver en kollega in hon jobbar i köket. Hon är så härlig kvinna. Jo när hon kommer in igenom dörren så säger hon -vem vill köpa parfym, vem vill köpa parfym. Först skrattar jag, hon säger det på ett så roligt sätt. Men iallafall så säger jag vad är det för parfym då svarar hon - den här den luktar jättegott jag lovar. Jag bara skrattar förpackningen är ju stängd oavbruten. Hon vet ju inte hur den doftar och säger att den luktar gott, hon är rolig. Jag frågar om jag får öppna den - hon bara aaa öppna öppna den luktar gott. Jag öppnar och spreja lite på armleden och säger aa den luktar gott. Då säger hon jag sa ju det. Jag blir lite nyfiken och frågar vem hon har fått den ifrån - då säger hon från min man. Men då säger jag man ska väl inte sälja det man får. Hon bara jo jo jag vill inte ha den, då frågar jag varför. - den innehåller alkohol. Då svarar jag men alla parfymer innehåller alkohol, hon bara jaså. Jag sa till henne att han köpte ju den till dig för att han vill att du ska dofta gott. Då säger hon att hon inte behöver parfym för att hon luktar gott utan. Jag och min kollega sa till henne, vi fattar du behöver inte vara snuskig nu tyst vi fattar. Hon är så rolig, Ni ska bara se henne hur hon pratar och gör med hela kroppen. vilken kroppsspråk hon har. Jag gillar henne hon har ett hjärta av guld♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback