God morgon♥

Vaknade precis, har varit jätte trött hela veckan. Men nu är jag iallafall lite utvilad. Fattar inte att jag var i London föra veckan, det känns som en dröm. Men vi hade så kul jag och min fina vän. Första dagen när vi kom fram till hotellet började redan komiskt, ni ska bara veta vad som hände hehe. Vi började med att checka in på hotellet och så fick vi kortet till vårt rum. vi tog hissen upp till våning sju som det står på kortet och när vi kom fram så började vi leta efter rummet, japp vi hittade dörren som ska vara rummet, vi trycker ner kortet i handtaget så att dörren öppnades japp nu tänkte vi äntligen kan vi vila lite och gå på toaletten. Min kompis hade så bråttom in så hon började gå upp för trappan, och plötsligt så stannar hon upp hon ser helt chockad ut, jag frågar vad är det hon säger bara - soso det ligger någon och sover. - jag bara va, kom ner då.nä hon står bara still. Så jag fick dra ner henne hon var ju helt chockad. Vi gick ner till receptionen och det verkade som han visste om att han gav oss fel rum, han hade redan förberett ny kort till ett annat rum, han bad om ursäkt. De hände så roliga saker där riktigt komiska händelser, gud vad jag skrattade så mycket att jag fick tårar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback