Yognings mattan

Testade Yognings mattan i dag. Den är väldigt bra, jag är nöjd med köpet.  Oj vilken tränings pass grymt! man känner verkligen att man har tränat,  tuffa övningar.  Men jag märker hur slimmad jag känner mig efteråt.  Just nu är min 
Midjevidd 67cm där midian är som smalast
Strussvidd 78cm där stussen är som bredast
Vi får se om vi ser förändringar, framöver. Något som jag använder under mina tränings pass på gymmet är BCAA den ger ork och energi till kroppen så att man förbränner fett och bevara muskemassan i kroppen.  Men just nu kan jag inte dricka det på grund av att jag fastar. Men det är något jag rekommenderar till er som vill gymma eller gymmar redan. Jag kommer att lägga upp en bild på den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback