Träning+ Stan

Idag har jag kört två olika tränings pass hemma. Jag kan lägga upp tränings passen lite senare. Det går faktiskt ganska bra att träna hemma. Jag tränar i ca en timme varje dag och svettas väldigt mycket. Man förbränner ca femhundra kalorier på bara Jilians pass.

Jag tog en sväng in till stan idag hittade ett par snygga tränings skor och sport bh.
Det var halva rea priset.






Det var en kvinna som gick efter mig inne i intersport. Hon var ute efter träningens skorna. Hon ville nog att jag skulle lämna ifrån mig skorna. Äligt vad jobbig hon var gick efter mig i en kvart eller mer, ge upp tänkte jag. såå irriterande. Men jag köpte dom i alla fall hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback