Vilken börja på veckan :(

Vilken börja på veckan, igår jobbade jag sent idag tidigt men jag ska åka till baka till jobbet igen så det blir en lång dag med. Det är nämligen sista Apt för i år. Så vi slutar antagligen vid åtta. I morgon slutar jag med sen och på fredag buuuu. Jag fattar inte att de inte tar in vikarie när någon medarbetare är sjuk. Nä istället drabbas vi av det, det har blivit så att jag har bytt pass väldigt ofta. Men hur länge ska man behöva göra det? Till slut blir man ju utbränd och lång sjukskriven. Jag tycker att chefen borde tänka på konsekvenserna. Inte konstigt att många slutar. Jag har jobbat i ca fyra år snart och hittills så har fem medarbetare sagt upp säg. Är det inte bättre att satsa på vår hälsa? och göra något åt saken? Nä eller så sk*ter man i det istället, och låsas inte om problemet.
Jag säger bara TA ANSVAR OCH BRY ER...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback