Nu kommer inlägget om träning

Ni har säkert sätt hundratals sådan artiklar Hehe va roliga de är. Hur kan man tro på det? på bara fyra veckor, i så fall är det ju super bra. Men varför får inte alla det som vill, och försöker? Nyckel till att lyckas är bra kost och motion jag lovar att det funkar. Men det tar tid från person till person. Jag som är normal enligt mig. Jag har strävat efter en platt mage i ett år nu. Jag har alltid varit small, efter att jag för tre år sedan gjorde en undersökning så sa de att jag har för lite fett och att jag väger för lite. Då beslöt jag mig för att äta choklad och annat skräp. Efter tre år gick jag upp fem kilo, jag vet att det inte är mycket. Men jag fick valkar/ kärlekshantag vilket störde mig otroligt mycket och fick mig att må dåligt av att känna mig klumpig på något sätt. Till och med så såg det fullt ut när man tog på sig byxor. Därför beslöt jag mig för att ta hand om mig. Jag började att ändra min kost och börjar träna. Nu har det gått ett och ett halvår sedan jag började att gymma. Jag har märkt olika positiva förändringar. Jag har lärdet mig av mina misstag som jag har gjorde när det gäller kost och träning. När det gäller kost då upptäckte jag att man får bättre resultat om man äter ofta men små portioner samt om man minskar på kolhydrater. När jag menar kolhydrater så menar jag ris, pasta och bröd. Att man äter det i mindre mängd. Ät mycket grönsaker och protein. Grönsaker är också kolhydrater men bra kolhydrater. Det finns bra och dåliga. Man kan faktiskt läsa om det på olika hemsidor eller böcker. Jag har tagit bort bröd från min kost. Men kan äta det någon gång när jag är sugen. Men det blir sällan. Unna er något gått en gång i veckan. Va inte så strikta. Men det jag kan rekommendera är att ni kör booster en månad. Då ska man avstå från mycket. Men man ser skillnad på välmåendet. Jag har lärt mig hur jag ska träna för att få en bra resultat på min träning. Jag brukar köra löpning eller crostrainer i 30-40min som uppvärmning. och sedan kör jag styrke träning. Här nedan ser ni olika övningar som jag brukar göra.

Kommentarer
Kitti säger:

Perfekt inlägg! Bestämde mig igår för att jag ska skaffa platt mage. Har samma problem som du, smal men med valkar. Det är sjukt svårt att komma på vilka övningar som passar...

2013-12-29 | 19:47:21
Bloggadress: http://aekitsune.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback