Lördag

Oj va sent jag steg upp idag, faktiskt kl.12.00. Det är inte klokt, var helt utmattad när jag vaknade, inte konstigt jag drömde att jag städade, så klart att jag blir utmattad.
jag och min vän var på allum idag. Vi umgicks och tittade runt lite. Dett var ett tag sedan vi sågs. Hon har ju varit ledig medan jag har jobbat på som vanligt.
Köpte en skjorta till min bror från jc för trehundra kronor. den passade perfekt. Den blev faktiskt jätte fin på honom. Jag har nu tränat bra denna veckan. Idag tränade jag med min vän, oj vad tiden gick fort, kände inte av att jag hade tränat i två timmar. Jag börjar få den resultat jag fokusera på. Jag kan lägga upp de övningar jag gör och hur jag tränar och vad man bör tänka på. Många tidningar och media lurar mycket. Jag tänker skriva om detta ämne förhoppningsvis imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback