Inte hungrig!

Äntligen har jag börjat träna igen efter en lång tid sjukhet. Började igår körde på som jag brukar göra, men vad det tog på krafterna. Att man tappar kondisen efter bara två veckor sjukhet, inte konstigt kroppen blir ju i obalans. Så nu har jag jag tränat i två dagar, bra start. I morgon ska jag träna med min granne som är min vän. Hon är så trevlig. De är bra att gymma tillsammans med någon, man pusha varandra och tiden går fort utan att man känner av trötthet.

Väntar ni på rean? det gör jag iallafall, jag har ögonen på vissa plagg som jag vill ha. Jag kör hårt när det blir rea på dem.

Jag har ju ätit så dåligt sen jag blev sjuk och nu har jag tappat aptiten. Jag äter bara för att. Känner mig inte hungrig länge konstigt, jag som älskar mat. Det är en period antagligen. Jag tror att jag får tillbaka min aptit när jag kommer igång med träningen, för då behöver man energi.

Jag fixade vegetarisk soja döner



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback