Lite inköp



Snygga aladdin byxor två för 300kr


Pukka Te har blivit favorit te och självklart torkad mango mumsigt.


ansikts rengöring och ansiktvatten. När det gäller ansiktet så ska man bara tvätta ansiktet två gånger om dagen. Först börjar man på morgonen att tvätta med vatten det ska inte vara för kallt eller varmt det ska vara lagom. Sedan ska man använda ansikts vatten och sedan dagkräm. Medan på kvällen ska man tvätta med rengörings mjölk och sedan ska man lägga på ansikts vatten och inget mer. Om man använder kvällskräm så förstör man ansiktet.
på kvällen så arbetar kroppen med att bli av med slaggprodukter det vill säga avgifter. om man lägger kräm eller olja så kan inte ansiktet andas och då bildas finnar och annat på ansiktet. Man får problem hud. tänk på det.

Idag har träningen gått bra jag har löpt och tränat mage+benen. Jag har inte ätit så mycket idag för att fit meal choklad gör mig mätt, jag åt det som frukost och så har jag druckit en massa te och ingefära dricka. Men nu har jag i alla fall fått i mig mat, det blev bönor som har blivit över. Det är synd att kasta mat. Hoppas att ni får en underbar fredag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback